رئیس سازمان امور دانشجویان در دیدار با دبیران شورای های صنفی دانشجویی مراکز آموزش عالی منطقه هفت از پیگیری مشکلات صنفی ویژه هرکدام از دانشگاه ها خبر داد .

مشکلات صنفی دانشجویی دانشگاه ها پیگیری می شود

 به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از دانشگاه خلیج فارس، نشست رییس سازمان امور دانشجویان با دبیران شوراهای صنفی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه هفت کشور برگزار شد .

در چهارمین گردهمایی معاونان، مدیران و رؤسای ادارات حوزه دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه هفت کشور، دکتر مجتبی صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان به مدت دو ساعت جلسه ای با دبیران شوراهای صنفی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه هفت کشور داشتند.

در این جلسه دبیران شوراهای صنفی به بیان دیدگاهها و دغدغه های خود و دانشجویان پرداخته و مشکلات صنفی دانشگاه های خود را بیان کردند.

تاکید بر پیگیری مشکلات صنفی دانشگاه ها از طریق شورای صنفی و عدم دخالت سایر تشکل ها در موضوعات صنفی و همچنین پیگیری مشکلات در یک فضای تعاملی با مسؤلان دانشگاه ها و سازمان امور دانشجویان از نکات مهمی بود که همه دبیران بر آن تاکید داشتند.

در پایان، مجتبی صدیقی با تشکر از حضور دبیران شورای صنفی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه هفت کشور در این نشست، شوراهای صنفی را بازوان توانمند مدیران دانشگاه ها برشمرده و بر اهمیت ویژه این شوراها تاکید کرد. همچنین وی قول مساعد داد که مشکلات صنفی ویژه هر کدام از دانشگاه ها را که دبیران ذکر کرده بودند پیگیری می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.